Dijital pazarlama kampanyanız için aşağıdaki varlıklara sahip olmanız gerekir. Bunları tam sahiplik ve yarı sahiplik olarak iki gruba ayırabiliriz.

Tam sahip olduğunuz dijital varlıklar:

  • Web siteniz
  • Blog yazıları
  • İnfografikler
  • E-kitaplar, çevrimiçi broşürler
  • Marka varlıklarınız (logo, yazı tipleri vb)

Yarı sahip olduğunuz dijital varlıklar:

  • Sosyal medya kanalları (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin vb)
  • Misafir makaleler
  • Ücretli reklamlar

Yarı sahip olduğunuz varlıklar tamamen size ait değildir. Örneğin Facebook sayfanızdan binlerce kişiye ulaşabilirsiniz. On binlerce takipçiniz olduğu sayfanızda eğer farkında olmadan bir kural ihlali yaparsanız, Facebook sayfanızı kapatabilir. Pazarlama kampanyanızda başa dönebilirsiniz.

Dijital pazarlama kampanyanızın merkezinde tam sahip olduğunuz dijital varlıklarınızı koymanız yapacağınız yatırımınızın korunmasını ve getirisinin düzenli artmasını sağlayacaktır.