Google ADS (Adwords) yeniden pazarlama; görüntülü reklamcılık ve arama ağı reklamları dinamik görseller ön plana çıkarılarak yapılır. Google ADS yeniden pazarlama reklamları, kullanıcıyı etkilemek amacı ile oluşturulurken resimler, animasyonlu (gif) resimler, videolar, duyarlı reklamlar ve metin reklamları kullanılır. 

Yeniden pazarlama reklamları tasarlanırken, sıradan reklamlardan daha farklı olarak bu sefer hedef kullanıcı odaklı reklamlar oluşturulur.

Google yeniden pazarlama reklamları, tarayıcılardaki izleme kodları ve ısı haritaları sayesinde elde edilen analizler sonucundaki verilere göre daha önce siteyi ziyaret eden kullanıcıları hedefleyerek görüntülü ve metin reklamları yayınlanır.

 

Google ADS Yeniden Pazarlama Trendleri

Özellikle yeni başlayanlar için bu rehberde, Google önerilerine dayalı en iyi ADS yeniden pazarlama reklam uygulamalarını sizlerle paylaşacağım.

1.Standart Yeniden Pazarlama 

Bu Google ADS yeniden pazarlama reklam özelliği sayesinde sitenizi geçmişte ziyaret eden kullanıcılara, görüntülü reklam ağındaki web sitelerini veya uygulamaları ziyaret eden geçmiş kullanıcılarla tekrar etkileşim kurmanızı sağlar. 

2.Dinamik Yeniden Pazarlama 

Geçmişte markanıza ait herhangi bir ürün veya hizmeti ziyaret eden kullanıcıların tümüne tekrar Google ADS yeniden pazarlama reklam çeşitlerinden birini göstermenizi imkan sağlayan Adwords özelliğidir.

3.Mobil Uygulamalar İle Yeniden Pazarlama 

Mobil web sitenizi veya markanıza ait mobil uygulamalarınızı geçmişte ziyaret eden kullanıcılara, tekrar herhangi bir mobil site yada uygulamayı kullandığında Google ADS yeniden pazarlama reklamlarınızı göstermenizi sağlar.

4.Arama Ağı Reklamları İle Yeniden Pazarlama Listeleri

Bu, yeniden pazarlama tekniğinde ise Google’da ve Google’ın arama ortağı sitelerinde arama yapan yada eski arama ağı reklamlarınızı ziyaret eden kullanıcıları tekrar ADS reklamları için hedefleyebilir ve özelleştirebilirsiniz.

5.Video (Youtube) İle Yeniden Pazarlama 

Google Ads ile YouTube kanalınıza veya diğer videolarınızla etkileşimde bulunan kişilere reklam sunmanıza imkan sağlayan özelliktir. Eski kullanıcılarınıza YouTube’da veya Görüntülü Reklam Ağı videoları veya doğrulanmış web siteleri aracılığıyla yeniden pazarlama reklamları sunabilirsiniz.