TWİTTER PAZARLAMA STRATEJİLERİ

Günümüzde sosyal medya hayatımızda yer edinmiş durumda. İşletme sahipleri sosyal medya hesapları aktif kullanmaktadırlar. Burada sadece işletmenize uygun bir hesap açıp müşterilerin bu şekilde size gelmesini beklemeyin. Sizden bazı şeylere dikkat etmediğiniz, yanlış yaptığınız sürece; müşteri potansiyeliniz artmayacaktır.

Dünyada en çok ziyaret edilen sosyal medya hesaplarından biri olan Twitter pazarlama yönünden oldukça bu duruma elverişli.

AMAÇ BELİRLEYİN

Web sitenize ne kadar çok müşteri çekerseniz sizin için bu durum kolaylaşır. Twitterı kullanım amacınız olsun her şeyden önce. Müşterilerinizi ne kadar çok arttırırsanız, takipçilerinizi de arttırmanız o kadar kolay olur. Ne kadar çok takipçi o kadar çok satış demek buda. Ürünlerinizin tanıtımını mutlaka yapmaya özen gösterin.

PROFİL OLUŞTURUN

Her şeyden önemlisi profilinizi oluşturmaktan başlayın. Profiliniz ne kadar iyi olursa dikkatleri üzerinize o kadar çok çekersiniz. İşletmenizin adı var diye bir Twitter hesabı açıp paylaşım yapmadan bırakmayın.

Hesabınıza işletmenizin adını vererek başlayabilirsiniz. Birden hesap açmanız sizin yararınıza olacaktır. Böylelikle daha çok aramalarda yer alacaksınız.

Profil resminizi işletmenizin fotoğrafı olacak şekilde belirleyin.

Biyografi kısmına web siteniz varsa linkini ekleyin. Varsa sloganınızı eklemeyi göz ardı etmeyin.

Kapak resmi olarak işletmenize uygun olacak bir kapak belirleyin. Bu sizin ürünlerinizden biri olabilir.

İÇERİKLERE YER VERİN

Hesabınızı açtıktan sonra işletmenizle alakalı paylaşımlar yapmaya başlayın ilerleyen zamanlarda gündelik konulara yer verirseniz bu sizin insanlarla iç içe olmanızı sağlayacaktır. 280 karaktere sahip bir paylaşım alanınız mevcut. Bunu en doğru ve en iyi olacak şekilde değerlendirmeye çalışın.

HASHTAG

Hashtagler Twitterın olmazsa olmazlarından. Tt olmuş olan anahtar kelimeleri kontrol edin. Size uygun olanı seçip gönderinize eklerseniz daha çok kişiye ulaşmanızı sağlar bu durum. Etkileşimin en çok olduğu yer burası.

RETWEETLEYİN

Karşınıza bir işletmenin gönderisini retweetlemekten korkmayın. Hoşunuza giden bir söz olabilir. Günlük hayatta yaşanmış olan haberlere yer verin ki samimi işletme sahibi olduğunuz belli olsun.